Samarbejde

OBS: Du kan se korte inspirationsfilm ved at klikke på i menuen til højre !


 

 

 
 

Del, gem og samarbejd på dokumenter med versionsstyring, revisionsspor og sikkerhedspolitikker. 

   
   
     

 

Medarbejdere behøver ikke på forhånd at have erfaring med dokumenthåndtering for at revolutionere den måde, informationer håndteres og deles på i virksomheden. Indsamling, lagring, indlæsning og behandling af informationer sker helt intuitivt, så enhver bruger, som kan arbejde med en pc eller mobil enhed, lærer hurtigt at bruge den langt mere effektive arbejdsgang.
 

Vidste du…

48% af virksomhederne mener, at mere end halvdelen af de firmainformationer, der skabes i det daglige, ikke bliver håndteret på en professionel måde.*

En dokumentløsning fra DOKIT integrerer med virksomhedens øvrige applikationer for eksempel Microsoft Office pakken, Word, Excel, Outlook, Navision, SAP eller Sharepoint og derved foregår samarbejdet mellem medarbejdere og IT langt mere effektivt.

 

* AIIM Europe 2009
 

 

PRODUKTINFORMATION

DATABLADE

CASE STORIES & PRESSEOMTALE

- Therefore Introduktion Video
- Therefore brochure

 

- A4 Arkitekter
- 3 x 34
- Sygehus Sønderjylland
 

1. Datafangst
2. Workflow
3. Arkivering
4. Samarbejde
Therefore
5. Formatering
6. Printstrategi
7. Skabeloner
Kontakt os
Tlf. 25 60 07 18 | info@dokit.dk