Formatering

OBS: Du kan se korte inspirationsfilm ved at klikke på i menuen til højre !


 

 

 
 

Arrangerer, konverterer og distribuer data fra forskellige kilder, applikationer og systemer og leverer forretningsdokumenter i præcis det layout og format du ønsker.

   
   
     

 

Med en DOKIT formateringsløsning optimeres forretningskommunikation mellem virksomheder. Den kan for eksempel bruges til at designe, konvertere og distribuere indgående samt udgående forretningsdokumenter i alle formater. Vi kan også hjælpe dig med at automatisere dine processer og forenkle konverteringen af alle slags data. DOKIT Input- og Output Management er en ERP-uafhængig løsning, som i dag bruges af mere end 2.000 organisationer på tværs af brancher.


Vidste du…

At de erfaringstal, som vi ofte benytter, indikerer et besparelsespotentiale for henholdsvis:

Udgående dokumenter (fakturaer, kontoudtog, bekræftelser m.v.) : DKK 35-50,- pr. dokument.

Indgående dokumenter (fakturaer og ordrer) : DKK 120-180,- pr. dokument.

 

Lad DOKIT automatisere virksomhedens manuelle processer således jeres tid og indsatser omdannes til mere værdiskabende aktiviteter.

1. Datafangst
2. Workflow
3. Arkivering
4. Samarbejde
5. Formatering
PlanetPress Connect
6. Printstrategi
7. Skabeloner
Kontakt os
Tlf. 25 60 07 18 | info@dokit.dk